No tegelikult ikka ei ole

Sest pearuumi neil أ¼hepalju ... أ¼hel, siis kأ¼ll tunneli jagu vأ¤hem. R-I puhul pead tiba jalga kergitama, kui kabiinis liikuda tahad.
Turunduslikust kontseptsioonist lأ¤htuvalt loomulikult arukas kأ¤ik. Sa sisuliselt lihtsustad ostja jaoks valikut ja kapriisi. Ma kأ¼ll ei tea, mis eelmisel mudelil High- ja Topline`i kabiini hinnavahe oli, kuid nأ¼أ¼d ei saa أ¼kski juht أ¶elda, et nأ¤ed krt ... ei saanud Topline`i ja pidin Highline`iga leppima. Oled pikaotsa mees, siis ongi أ¼ks variant (sisuliselt) "eluruumi" suuruse osas. Kas saab أ¶elda, et S on v6rdluses R-ga kuidagi nأ¶ "lipulaev"? Topline ja Highline v6rdluses sai vist kأ¼ll nii أ¶elda. أ„mmakoja peal turnides ikkagi 32 cm hingamisruumi rohkem.