Hakkame lammutama! Mأµningad pildid on ajaga tekkinud, mis أ¼les peaks pistma, seega haarame hأ¤rjal sarvist

Lisaks sellele vajaks foorum ka kأµvasti raputamist, kipub teine peris vأ¤lja surema- a la 5 postitust nأ¤dalaga, normaalne, ehh?
AR Freighti R730- teada-tuntud juba ka siin foorumis.

Rootsis Gأ¤vle sadamas nأ¤htud- ning mأµni pأ¤ev hiljem Strأ¤ngnأ¤sis- R560.




أœhe tuttava norraka R620.



Tegin ka vأ¤ikse erandi eurokitsede pildistamise suhtes





أœldiselt mulle taanlaste autod vأ¤ga ei istu- pean nende vأ¤rvilahendusi أ¼sna أ¼ksluisteks, samamoodi ka jأ¤rgnevatel piltidel, kuid auto ise oli kuidagi ilus, lأ¤ikiv ja muidugi ka V8 pأµrises mأµnusalt





أœks Trans Skandicu tأ¶أ¶d tegev Rootsi numbris R560, mida vahel ka siin-seal trehvata أµnnestub.


Norra R730


Ning أ¼ks ilus uhiuus pill, kahjuks ei oska أ¶elda hetkel, mis mootor vahel on, kuid rootslasi teades julgen oletada, et tegu vأµib R730ga olla, kأ¤is kأ¼ll kuidagi mahedamalt kui muud V8-d. Ning tأ¤pselt ei tea ma seetأµttu, et tأ¤hist ees ei olnud. Eest vaadates vأµiks seda lausa oranإ¾i Longline'i kaksikvennaks pidada







Ning lأµppu أ¼ks pilt أ¼he soomlase R620-st, millega ma nأ¼أ¼d koju tulin. Peab tunnistama, et manuaalkastiga R620 on ikka hea- Opticruise on mugav, kuid manuaaliga tundub, et auto أ¼le on ikkagi parem kontroll, ja noh, ilma haaketa on ikka tأµsine elukas, ei taha mأµelda, mis R730 veel teeks...
