Rootsis R620 peal oli minu tأ¶أ¶loomal stabiilne keskmine 71l/100km
Teeks veidikene OTd ka. Nimelt, vأ¤hemalt suure mootoriga autol pole kأ¼tusekulus kأ¼ll olulist vahet, kas tegu on 40 vأµi nأ¤iteks 55t tأ¤ismassiga. Sellest aga tolvanid Toompeal aru ei saa, et 40t tأ¤ismassiga autoga sأµitmine on totaalne raiskamine. Mujal liiguvad أ¼he rohkemad riigid pikemate/raskemate autode suunas, et kokkuvأµttes teid, raha ja keskkonda sأ¤أ¤sta, siinsed aga ei oska muud, kui trahve teha. Hea nأ¤ide asja jaburusest on see, kui trahvitakse RMK (RIIGImetsa majandamise Keskus) tأ¶أ¶d tegevat autot, samuti Maanteeameti tee-ehitusel tأ¶أ¶tavat kallurit- see on ju ilmselge idiootsus, lihtsalt tأµstetakse riigi raha أ¼hest taskust teise.
Kasekas, kuidas sul jopanud on, nأ¤rvid veel korras?
Sinu pildiga seonduvalt- minu kأ¤es oleva R560 viimase ca 50.000km keskmine oli 2 nأ¤dalat tagasi, kui koju tulin, 36 toopi sajale. Metsaka ja pikaotsa tأ¶أ¶iseloomu muidugi vأµrrelda ei saa, teisalt aga Eesti ja Skandinaavia maastikku. See kأµik on nii ja naa.
Muidugi on mul veel arenemisruumi, kuid pأ¤ris ilma paremat jalga kasutamata ka sأµita ei saa, samas veel see, et alla on kulu jube raske saada, aga أ¼les lأ¤heb mأ¼hinal.