Sakslane halab oma saamatuse أ¼le.
Kurioosne on see,et Saksamaal maksavad kiirteemaksu AINULT VEOAUTOD tأ¤ismassiga alates 12 T!!!Neile ei suudeta aga parklakohti selle raha eest ehitada.Kiirteedele 3.-nda rea ehitamine kأ¤ib A1-l(mis أ¼ks pأµhilisi transiidi koridore Skandinaavia ja Ida-Eroopa ning Belgia-Hollandi-Prantsusmaa-Hispaania-Inglismaaga)juba ca 8 aastatat!!!Selle ajaga on Lأ¼becki ja Mأ¼nsteri vahele tehtud(vahemaa ca 350 km ehk 4h30min sأµitu

) 1 uus metsparkla ja minu teada
ei ole laiendatud أ¼htegi olemasolevat parklat tanklate e rasthoffide أ¼mbruses.Samas on lأµigul ca 75% pikkusest pأ¤evasel ajal 6.00-22.00 veoautodele mأ¶أ¶dasأµit 3.-nda rea puudumise tأµttu keelatud.Vأ¤hemalt 4x أ¶أ¶pأ¤evas alustavad Skandinaaviast laevadel Lأ¼beckisse saabunud sajad veoautod vأµidusأµitu parklakohtadele.
Pole vaja olla mingi hiromant ega maag,et vأ¤lja peilida vahemaa,mille nad lأ¤bivad ca 4h-4h30min-ga ja laiendada vأ¤hemalt sealseid parklaid.
Omaette teema on,et Saksamaa ei ole suutnud lأµpuni valmis ehitada A1-e!Ehk 1.-st kiirteed ja veokid peavad Trieri-Luxemburgi piirile kimama mأ¶أ¶da B 51-e.Seal on ca 100km "natika" peale aga ainult 3 parklat!!!Paraku lأµpeb sأµiduaeg just sellel lأµigul enamuses veokijuhtidel otsa!
Saksamaal oli viimati أ¼leval Autohofide nأµudmine tأµsta 2009.a-st أ¶أ¶pأ¤evas parkimistasu miinimumi 10-12EUR-ni.(Seni saab seda teha min 5-6 EUR-i eest)
Seega maksavad veoautode firmad sakslaste teedeehituse kinni ja peavad lisaks normaalse parkimse eest peale maksma.
Prantsusmaal ehitati ca 2 aastaga transiidi sأµlmpunktidele(nأ¤iteks A7 ja A9 ristumiskoht,A10praktiliselt kogu pikkuses,A6,A36 jne)jأ¤أ¤vad veoautode parklad KORDADES SUUREMAKS.Ka paljud nn metsaparklad(ilma tankla ja sأ¶أ¶gikohata) on saanud mitmekordselt veoautode parklakohti juurde.Samuti ehitati juurde 3.-s rida vأµi on see ehitamise lأµppjأ¤rgus.Seda kأµike ainult kiirtee maksu eest,mida maksavad kأµik kes kiirteid kasutavad ja saavad selle eest ka vastava service.
Need videod kajastavad A9 probleeme ehk suunda Austria-Itaalia jne.Ega seal ka midagi paremat pole,kuigi 3.-e realiseks on see tee vist tأ¤naseks pأ¤evaks juba ehitatud.Parkimise kohti ikka sama palju,kui 10a tagasi.Samas transiit lأ¤bi Saksamaa on kordades kasvanud.
Nأ¤idatakse kuidas politsenikud ajavad veokijuhte sأµiduautude parkimiskohtadelt minema.Kes kurat see أ¶أ¶ otsa peaks sأµiduautoga kiirtee أ¤أ¤res parkima.Samas pole eriti nأ¤inud neid karavane veoautode kohtadelt أ¤ra ajamas.

Kokkuvأµtteks;vأ¤ltige seda nأµmedat maad vأµi sأµitke seal أ¶أ¶siti,sest أ¶أ¶sel on mأ¶أ¶dsأµit lubatud,stau`sid(nende keeli ummikuid) ei ole ja pأ¤evasel ajal leiab alati parkimiskoha(mde pأ¤eval reeglina ka autohofid tasuta

)