Strأ¤ngnأ¤s Truck Meet 2013

Tervitus kأµigile!
Nagu nأ¤iteks Mareku ja saarlasega sai rأ¤أ¤gitud, siis ka sel aastal tuleb teema teha pأ¤ris kindlasti!
Veidikene tagamaadest rأ¤أ¤kides vأµin أ¶elda, et selle taust on tegelikult sama nagu varem Stockholm Truck Meet'il, mida mu Rootsi semu juba 5 aastat on korraldanud. Eelpoolnimetatud Stockholmi أ¼rituse korraldusأµigused sai omale mingi reklaamifirma, mis otseselt veokatega kokku ei puutu ning tulemus oli kohe ka tunda- eelmise aasta 300 auto asemel oli seal vaid ca 90 autot, seevastu Strأ¤ngnأ¤s Truck Meet, olles sel aastal esimene, lأ¤ks kohe Rootsi suurimate veokakokkutulekute hulka oma ligi 400 veoautoga. Olgu أ¶eldud, et tegu ei ole tegelikult nأ¶. veoautonأ¤itusega, vaid veokahullude kokkutulekuga- selliste kohta kasutan ma أ¼ht rootsikeelset sأµna, kuid maei hakka seda siin vأ¤lja أ¼tlema
Mis veel? Usun, et see pole kellelegi uudis, et olin seal koos oma kأ¤sutuses oleva Scania R560-ga ning sain ka أ¼llatuse osaliseks- nimelt saarlasega (edaspidi kutsun pأ¤risnimega ehk Rait
) ringi tأ¶llerdades ei oleks ma osanud elu seeski arvata, et mulle mingi asi sأ¼lle kukub
Nimelt, أµnnestus saada selline karikas nagu Long Distance, see peaks siis tأ¤hendama kaugemalt tulijate auhinda vms. Kuigi, nagu أ¶eldud- ma oma suht plangu autoga isegi ei mأµelnud millegi sellise peale, mulle polnud tأ¤htis vأµit, vaid osavأµtt. Samas olen ma muidugi uhke selle أ¼le, et mul أµnnestus olla esimene eestlasest osaleja Rootsi أ¼ritustel.
Siinkohal peaks ma tegelikult أ¼tlema nii nagu ikka auhindade أ¼leandmisel أ¶eldakse- pean tأ¤nama oma أ¼lemust ja ka Trans Skandicu logistikuid, kes seda mulle vأµimaldasid- أ¼tlen seda tأ¤iesti siiralt, muuseas.
Nagu أ¶eldud, tuli see mulle tأ¤iesti أ¼llatusena, kuid samamoodi hأ¤mmastas see, et hoolimata sellest, et kأµrval ja igal pool mujal ilusaid, maalitud, roostevaba metalli ja tulesid tأ¤is autosid oli, vaatasid inimesed "minu musta" أ¼sna tihti- loomulikult oli see mulle ainult rأµأµmustav, eputrilla nagu ma olen
Kindlasti tahaks paljud teada ka seda, kuidas "mingile eestlasele" seal أ¼ldse vaadati. Paljud kindlasti imestavad, kuid absoluutselt kordagi polnud mingeid lahkhelisid, mitte keegi ei nokkinud, kutsuti nii mأµnedki korrad oma seltsi أµlut mekkima jne. Muidugi eks oma osa oli ka rootsi keelel, kuna seal ma inglise keeles pأµhimأµtteliselt ei suhelnud ning just seetأµttu sain omajagu uusi tuttavaid, eks see jأ¤rgmistel أ¼ritustel muutub veelgi.
Aga nii, aitab nأ¼أ¼d jutust, laseme edaspidi piltidel rأ¤أ¤kida, seda nii minu kui ka Raidu piltidel, kui ta aega saab neid panna ning Marekul peaks ka midagi olema telefonis
Alustuseks eputame oma eputamised أ¤ra.
joeltrucksi lehelt leitud pilt

Ja minu enda tehtud pildid "enda mustast"



A nأ¼أ¼d jأ¤rgmiste autode juurde, kuid tunnistan, et ma sel aastal ei hakka vist enam kأµikide autode juurde juttu ja vأ¤rki kirjutama, kui, siis vaid mأµningate pillide juurde أ¼ht koma teist.
Alustuseks- أ¼ks R560, mis ka eelmisel aastal Stockholm Truck Meet'il oli ning juba eelmisel aastal أ¼heks mu lemmikuks kujunes, seda just tأ¤nu oma stiilipuhtusele ja tumehallile metallikvأ¤rvile, sel aastal olid lisandunud ka tumedad esituled- vaat mida kأµike Rootsis teha vأµib.
Paraku mul sel aastal sellest pilti ei ole, seega laenan selle taaskord joeltrucksi lehelt (arvatavasti Rait ka tegi pilti
)

Jأ¤rgmine lemmik- R620, taas tumehall, kergete maalingutega (tأ¤pselt ei tea, aga mul vist ongi mingi kiiks pأ¤rlmutter tumehalli vأ¤rvi vastu
).


Ning nأ¼أ¼d sellesama pilli muutuva vأ¤rviga tagasein pimedas.


Kui kellelegi meenub أ¼ks helesinine Volvo FH16 700, otsast lأµpuni maalitud ja rأ¤igelt roostevaba tأ¤is, siis seda kأ¼ll vأ¤ljas ei olnud, kuid selle omanik, Ralf Ekdahl, kes mأ¼أ¼s oma firma, Ekdahls Akeri AB Norge Postile/Bringile maha, tuli vأ¤lja "uue" أ¼llitisega- just nimelt jutumأ¤rkides, kuna esimese hooga ma ei pannud tأ¤helegi, et tegu on أ¼le miljoni sأµitnud R500ga, enne kui Marek ja Rait sellele tأ¤helepanu pأ¶أ¶rasid. Tegu oli tأµesti tأ¼ngaautoga, kuna vأµre ja muude vأ¤rkide jأ¤rgi pakuks, et tegu on uue R730 (tegelikult samuti petukaup, see silt vأµre kأ¼ljes). Samuti on ilmselge, et see auto pole tأ¶أ¶tegemiseks mأµeldud, kuna sel olid- tأµsi kأ¼ll, paadikأµlarid- tagaseinas, vأ¤liskأ¼ljel loomulikult, vilkuvad tulukesed tagumiste poritiibade all jne jne. Paagil oleva kirja jأ¤rgi samuti, kuna selle jأ¤rgi ei sأµida see R500 diisliga, vaid Gordon's Dry Gin'iga... Samas- Ralfil pole arvatavasti vaja ka sellega tأ¶أ¶d teha, vanem mees ka juba.


Jأ¤rgmine, nأ¼أ¼d siis Torpedo, T580 aastast 2006, mille omanik ka varem pikemat aega Torpedoga sأµitnud on- temaga rأ¤أ¤kides selgus, et ta mأ¼أ¼s eelmise Hollandisse, kuid see auto on vأ¤hemalt minu meelest veel ilusam, samas أ¼limalt stiilipuhas, veidi pikendatud kabiini ja raamiga, ei mingeid maalinguid, vaid sinine-valge. Kusjuures paar pulli asja oli- Rait nأ¤gi seda samuti- أ¼ks asi oli raamil olev kaas, mis kattis أµhu- ja voolupistikud ning mis liikus samuti أµhuga- vajutad nuppu, on kaas kinni, vajutad uuesti, lأ¤heb lahti
Teine asi- أ¼les lأ¤ks kaks roostevaba toru ja alt raami vahelt tuli vأ¤lja samuti kaks jأ¤mmet toru, kأ¼sisin, et mis see siis tأ¤hendab ning tأ¼أ¼p siis selgitas, et tegu on nأ¶. klapisأ¼steemiga- kui heitgaasid tulevad alt vأ¤lja, on tegu nأ¶. vaikse pilliga, kui aga أ¼levalt torudest, tuleb kأµik otse lأ¤bi
Tagumiste porikate kأµrguse jms jأ¤rgi vأµiks arvata, et tegu vaid nأ¤ituseautoga (mida ma algul ka arvasin), kuid tأ¼hjagi- korduvalt seda tأ¶أ¶tamas nأ¤htud.


Jأ¤rgmiseks أ¼ks, siinsetele lugejatele vist kأµigile tuttav Longline.

Vahepalaks أ¼ks kleeps Scania kأ¼ljest, mis tأµlkes peaks kأµlama nii: "Volvo-juht ootab reede pأ¤rastlأµunat, Scania-juht aga esmaspأ¤eva hommikut".

Nأ¼أ¼d kaks uut 750-st أ¼hest firmast, millest oli ka reportaaإ¾ viimases Traileris.


Uskumatu, aga tأµsi, kuid seegi auto on أ¼le miljoni kilomeetri sأµitnud- ja sأµidab edasigi

Nii, aga nأ¼أ¼d on seis sealmaal, et kuna vaja natuke ka kodus toimetada, siis hetkel lأµpetan. Kui Raidul vأµi Marekul midagi on, vأµite siinkohal teatepulga enda kأ¤tte vأµtta, kuid mingil hetkel, kas tأ¤na vأµi homme jأ¤tkan, arvatavasti siis suurema hulga multiliftidega eelkأµige.
Nagu nأ¤iteks Mareku ja saarlasega sai rأ¤أ¤gitud, siis ka sel aastal tuleb teema teha pأ¤ris kindlasti!
Veidikene tagamaadest rأ¤أ¤kides vأµin أ¶elda, et selle taust on tegelikult sama nagu varem Stockholm Truck Meet'il, mida mu Rootsi semu juba 5 aastat on korraldanud. Eelpoolnimetatud Stockholmi أ¼rituse korraldusأµigused sai omale mingi reklaamifirma, mis otseselt veokatega kokku ei puutu ning tulemus oli kohe ka tunda- eelmise aasta 300 auto asemel oli seal vaid ca 90 autot, seevastu Strأ¤ngnأ¤s Truck Meet, olles sel aastal esimene, lأ¤ks kohe Rootsi suurimate veokakokkutulekute hulka oma ligi 400 veoautoga. Olgu أ¶eldud, et tegu ei ole tegelikult nأ¶. veoautonأ¤itusega, vaid veokahullude kokkutulekuga- selliste kohta kasutan ma أ¼ht rootsikeelset sأµna, kuid maei hakka seda siin vأ¤lja أ¼tlema

Mis veel? Usun, et see pole kellelegi uudis, et olin seal koos oma kأ¤sutuses oleva Scania R560-ga ning sain ka أ¼llatuse osaliseks- nimelt saarlasega (edaspidi kutsun pأ¤risnimega ehk Rait


Siinkohal peaks ma tegelikult أ¼tlema nii nagu ikka auhindade أ¼leandmisel أ¶eldakse- pean tأ¤nama oma أ¼lemust ja ka Trans Skandicu logistikuid, kes seda mulle vأµimaldasid- أ¼tlen seda tأ¤iesti siiralt, muuseas.
Nagu أ¶eldud, tuli see mulle tأ¤iesti أ¼llatusena, kuid samamoodi hأ¤mmastas see, et hoolimata sellest, et kأµrval ja igal pool mujal ilusaid, maalitud, roostevaba metalli ja tulesid tأ¤is autosid oli, vaatasid inimesed "minu musta" أ¼sna tihti- loomulikult oli see mulle ainult rأµأµmustav, eputrilla nagu ma olen

Kindlasti tahaks paljud teada ka seda, kuidas "mingile eestlasele" seal أ¼ldse vaadati. Paljud kindlasti imestavad, kuid absoluutselt kordagi polnud mingeid lahkhelisid, mitte keegi ei nokkinud, kutsuti nii mأµnedki korrad oma seltsi أµlut mekkima jne. Muidugi eks oma osa oli ka rootsi keelel, kuna seal ma inglise keeles pأµhimأµtteliselt ei suhelnud ning just seetأµttu sain omajagu uusi tuttavaid, eks see jأ¤rgmistel أ¼ritustel muutub veelgi.
Aga nii, aitab nأ¼أ¼d jutust, laseme edaspidi piltidel rأ¤أ¤kida, seda nii minu kui ka Raidu piltidel, kui ta aega saab neid panna ning Marekul peaks ka midagi olema telefonis

Alustuseks eputame oma eputamised أ¤ra.
joeltrucksi lehelt leitud pilt

Ja minu enda tehtud pildid "enda mustast"
A nأ¼أ¼d jأ¤rgmiste autode juurde, kuid tunnistan, et ma sel aastal ei hakka vist enam kأµikide autode juurde juttu ja vأ¤rki kirjutama, kui, siis vaid mأµningate pillide juurde أ¼ht koma teist.
Alustuseks- أ¼ks R560, mis ka eelmisel aastal Stockholm Truck Meet'il oli ning juba eelmisel aastal أ¼heks mu lemmikuks kujunes, seda just tأ¤nu oma stiilipuhtusele ja tumehallile metallikvأ¤rvile, sel aastal olid lisandunud ka tumedad esituled- vaat mida kأµike Rootsis teha vأµib.
Paraku mul sel aastal sellest pilti ei ole, seega laenan selle taaskord joeltrucksi lehelt (arvatavasti Rait ka tegi pilti


Jأ¤rgmine lemmik- R620, taas tumehall, kergete maalingutega (tأ¤pselt ei tea, aga mul vist ongi mingi kiiks pأ¤rlmutter tumehalli vأ¤rvi vastu

Ning nأ¼أ¼d sellesama pilli muutuva vأ¤rviga tagasein pimedas.
Kui kellelegi meenub أ¼ks helesinine Volvo FH16 700, otsast lأµpuni maalitud ja rأ¤igelt roostevaba tأ¤is, siis seda kأ¼ll vأ¤ljas ei olnud, kuid selle omanik, Ralf Ekdahl, kes mأ¼أ¼s oma firma, Ekdahls Akeri AB Norge Postile/Bringile maha, tuli vأ¤lja "uue" أ¼llitisega- just nimelt jutumأ¤rkides, kuna esimese hooga ma ei pannud tأ¤helegi, et tegu on أ¼le miljoni sأµitnud R500ga, enne kui Marek ja Rait sellele tأ¤helepanu pأ¶أ¶rasid. Tegu oli tأµesti tأ¼ngaautoga, kuna vأµre ja muude vأ¤rkide jأ¤rgi pakuks, et tegu on uue R730 (tegelikult samuti petukaup, see silt vأµre kأ¼ljes). Samuti on ilmselge, et see auto pole tأ¶أ¶tegemiseks mأµeldud, kuna sel olid- tأµsi kأ¼ll, paadikأµlarid- tagaseinas, vأ¤liskأ¼ljel loomulikult, vilkuvad tulukesed tagumiste poritiibade all jne jne. Paagil oleva kirja jأ¤rgi samuti, kuna selle jأ¤rgi ei sأµida see R500 diisliga, vaid Gordon's Dry Gin'iga... Samas- Ralfil pole arvatavasti vaja ka sellega tأ¶أ¶d teha, vanem mees ka juba.
Jأ¤rgmine, nأ¼أ¼d siis Torpedo, T580 aastast 2006, mille omanik ka varem pikemat aega Torpedoga sأµitnud on- temaga rأ¤أ¤kides selgus, et ta mأ¼أ¼s eelmise Hollandisse, kuid see auto on vأ¤hemalt minu meelest veel ilusam, samas أ¼limalt stiilipuhas, veidi pikendatud kabiini ja raamiga, ei mingeid maalinguid, vaid sinine-valge. Kusjuures paar pulli asja oli- Rait nأ¤gi seda samuti- أ¼ks asi oli raamil olev kaas, mis kattis أµhu- ja voolupistikud ning mis liikus samuti أµhuga- vajutad nuppu, on kaas kinni, vajutad uuesti, lأ¤heb lahti

Teine asi- أ¼les lأ¤ks kaks roostevaba toru ja alt raami vahelt tuli vأ¤lja samuti kaks jأ¤mmet toru, kأ¼sisin, et mis see siis tأ¤hendab ning tأ¼أ¼p siis selgitas, et tegu on nأ¶. klapisأ¼steemiga- kui heitgaasid tulevad alt vأ¤lja, on tegu nأ¶. vaikse pilliga, kui aga أ¼levalt torudest, tuleb kأµik otse lأ¤bi

Tagumiste porikate kأµrguse jms jأ¤rgi vأµiks arvata, et tegu vaid nأ¤ituseautoga (mida ma algul ka arvasin), kuid tأ¼hjagi- korduvalt seda tأ¶أ¶tamas nأ¤htud.
Jأ¤rgmiseks أ¼ks, siinsetele lugejatele vist kأµigile tuttav Longline.
Vahepalaks أ¼ks kleeps Scania kأ¼ljest, mis tأµlkes peaks kأµlama nii: "Volvo-juht ootab reede pأ¤rastlأµunat, Scania-juht aga esmaspأ¤eva hommikut".
Nأ¼أ¼d kaks uut 750-st أ¼hest firmast, millest oli ka reportaaإ¾ viimases Traileris.
Uskumatu, aga tأµsi, kuid seegi auto on أ¼le miljoni kilomeetri sأµitnud- ja sأµidab edasigi

Nii, aga nأ¼أ¼d on seis sealmaal, et kuna vaja natuke ka kodus toimetada, siis hetkel lأµpetan. Kui Raidul vأµi Marekul midagi on, vأµite siinkohal teatepulga enda kأ¤tte vأµtta, kuid mingil hetkel, kas tأ¤na vأµi homme jأ¤tkan, arvatavasti siis suurema hulga multiliftidega eelkأµige.