Hakkaks nأ¼أ¼d hoopis teisest otsast pihta, millestki sellisest, mida ma tavalselt ei tee

Nimelt...mersudest

Jutt kأ¤ib siis Mika Auvise uuest أ¼llitisest, Mercedes Benz Actros 2551 MP4, "koodnimega " Xtar".









Jأ¤rgmiseks juba mitu aastat liiklev Tommy Nilssoni Scania "Smokie and the Bandit" R620, mis veab vedelat bituumenit ning mis senini nأ¤eb vأ¤lja kui uus. Oma silmaga ei ole mul seda seni isegi kusagil teel nأ¤ha أµnnestunud.




Jأ¤rgmiseks kasutan أ¼ht pilti Stockholm Truck Meet'i teemast, et kirjeldada أ¼ht muutust kأµne all oleval autol- Gotlandil pesitseva Thord Gahne Scania R480.
Pأ¶أ¶rake tأ¤helepanu auto esimesele vasakule "pأµsele", kus STM-i ajal oli valgepeakotka pilt...
http://www.upload.ee/image/2414194/Scan ... ri_AB..JPGKuid nأ¼أ¼d on seal Sitting Bull'i ehk siis Istuva Sأµnni pilt ning أ¼ks asi, mis teeb selle asja eriti ekslusiivseks- seal all on ehtsa indiaanlase allkiri!!! Nimelt kأ¤is أ¼ks eht siuu indiaanlane, kellele kuulus indiaanipealik Istuv Sأµnn oli vanavanaisa, Gotlandil ja signeeris oma kأ¤ega sellesama Scania. Loomulikult on kogu selle auto teemaks indiaaniteema, ka sisustus on nagu indiaanitelk.
Nأ¼أ¼d siis pilt allkirjast...

...ning أ¼ks pilt sisustusest.

Ja veel أ¼ks pilt sellest kohast, kus muidu peaks olema Scania kiri, kuid nأ¼أ¼d on see asendatud maalinguga suurte-tuntud indiaanipealike nأ¤gudest.

Nأ¼أ¼d vahele paar pilti ka Rootsis ja arvatavasti nأ¼أ¼dseks ka mujal tuntud Boije Ovebrinki Volvodest, millest esimene on see kuulus 2000HP hأ¼briid-Volvo (diisel+elekter), koodnimega Mean Green, millega ka USA soolajأ¤rvdel kiirusrekordeid tehtud on, kui ma أµigesti mأ¤letan, siis peaks see olema kusagile 250km/h kanti.

Ja teine on siis tema "kola" vedamiseks mأµeldud Volvo FH16 750 XXL.

Jأ¤rgmiseks Hollandi Scania R620 "pool-Longline"


Ning siia lأµppu veel أ¼ks nأ¶. pأ¤ris Longline, tegu siis algupأ¤raselt Saksamaalt pأ¤rit, Roland Singerile kuulunud Scania R500-ga, mis ongi Longline R, mitte 4. seeria auto. Nipp on selles, et osteti see tavalise Topline'ina, kabiin tأµsteti maha, ehitati sinna 1.3-meetrine jupp vahele ning tأµsteti siis kabiin sinna otsa. Seega on see أ¼ks kahest (vأµi kolmest) mitte-originaal Longline'ist. Tehase poolt tehti Longline'e 4. seeria pأµhjal vaid 25tk.
Nأ¼أ¼d on see auto Rootsis ning veab 18m poolhaakega metalli, samuti peab tunnistama et ta paista veel أ¼lbem vأ¤lja kui algupأ¤raste vأ¤rvikombinatsioonidega. Vأµrdluseks nأ¤iteks paljud Eesti firmad, kes ei raatsi-ei taha-ei viitsi vms isegi kleepse peale vأ¤lisriigist ostmist autolt maha vأµtta. Aga OK, aitab jutust praegu



PS. Jأ¤rgmisel pildil olevat sokki ei tasu tأ¤hele panna, ausalt أ¶eldes olin pildi tegemisel nii أµhinas, et ei pannud seda isegi tأ¤hele

Selge see, et sellistel أ¼ritustel أµlunaadi ja muud tarbitakse, eks siis omanik vأ¤sis أ¤ra veits




